نکاتی که باید قبل از بازی کردن RE2 REMAKE بدونید!

نکاتی که باید قبل از بازی کردن RE2 REMAKE بدونید!


شهر راکون در سال ۱۹۶۸ تأسیس شد. شهری که بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ نفر جمعیت داشت. اقتصاد این شهر در دست شرکتی به نام آمبرلا بود به‌طوری‌که ۳۰٪ ساکنین شهر در این شرکت مشغول به این کار بودند. اما اکثر آن‌ها از فعالیت‌های غیرقانونی این شرکت بی‌اطلاع بودند.

بعد از ۱۹ سال از تأسیس شهر یعنی در سال ۱۹۸۷ آقای مایکل وارن: Michael Warren) شهردار این شهر انتخاب شد. او در طی مدت کاری خود، کارهایی از قبیل سیستم‌های الکتریکی، ایجاد امکانات رفاهی و قانونمند کردن شهر از طریق تأسیس ادارهٔ پلیس را انجام داد. اما برای اجرایی کردن چنین کارهایی از شرکت آمبرلا که یک شرکت دارویی بود کمک گرفت. در اکثر پروژه‌های شهر راکون شرکت آمبرلا سهیم بود و به همین خاطر نفوذ خیلی بالایی بین مقامات شهر داشت. این نفوذ تا ادارهٔ پلیس هم کشیده شده بود و تأسیس ادارهٔ پلیس شهر با دخالت خود آمبرلا همراه بود.

در حومه شهر Raccoon كمپاني تحت عنون 'Umbrella' وجود داره كه در  آزمايشگاه هاي مخفي اين كمپاني اقدام به ساخت و توسعه ويروس هايي كه قابليت تغيير انسان و حيوانات به آدمخوار و موجودات عظيم جثه رو داره ميپردازن، يكي از اين آزمايشگاه ها به 'The Hive' معروفه كه در زير سطح اين شهر ساخته شده كه روي پروژه ساخت ويروس T كار ميكنه، اين ويروس ساختار و موضوع اصلي سري بازي هاي Resident Evil هست، در اين بازي شهر Raccoon يك شهر مخروبه-س كه تحت كنترل Umbrella قرار گرفته و در سطح شهر مجوداتي از قبيل زامبي و موجودات عظيم جثه اي براي نابودي شهر و مردمانش وجود داره، اين شهر شامل ايستگاه پليس شهر Raccoon يعني R.P.D در پائين شهر و پارك بزرگ، بيمارستان و ايستگاه قطار و برج ساعت در بالاي شهر كه در بازي Resident Evil 3 نمايش داده شد هست. در اين شهر گياهاني تحت عنوان گياه سبز، آبي و قرمز رشد ميكنه كه ميشه گفت آنتي ويروس به حساب ميان كه البته بعدها در ساير نقاط هم يافت شد. اين شهر در سال 1998 بوسليه بمت اتمي كه دولت آمريكا دستور پرتابش رو داده بود نابود ميشه، اما اين پايان كار ويروس نبود، بعد از نابود سازي شهر اين ويروس از طريق جاسوسان و كاركنان Umbrella به ساير نقاط جهان از جمله پاريس، اسپانيا و آفريقا هم كشيده شد.



پیش‌زمینه

بهتره اگه رزیدنت اویل زیرو رو بازی نکردین قبل از شروع رزیدنت اویل 2 ریمیک بازیش کنید یا داستانش رو بخونید

در سال 1998، و پس از کشف نهایی ویروس تی، اوزول ای اسپنسر دستور قتل دانشمند برجسته شرکت آمبرلا، جیمز مارکوس را صادر کرد.ویلیام برکین و آلبرت وسکر که از شاگردان مارکوس بودند، ماموریت این قتل را برعهده داشتند. آن دو مارکوس را کشتند اما، زالوی ملکه وارد بدن مارکوس شد و مانع از مرگ وی شد. این رخداد از چشم برکین و وسکر پنهان ماند. پس از ده سال و در سال ۱۹۹۸، مارکوس توسط زالوی ملکه، به شکل کامل احیا شد و به تلافی حرکت اوزول ای اسپنسر، تصمیم به انتقام از شرکت آمبرلا گرفت. او بدین منظور، ویروس تی را در کوهستان آرکلی شایع ساخت و رفته رفته این حرکت او، کوهستان را به طغیان کشاند. «کوهستان آرکلی»، مدخل ورودی به شهر راکون و مکانی استعمارت اسپنسر در آن قرار گرفته است. پس از شیوع ویروس تی، موجودات زنده به زامبی تبدیل می‌شدند و رخدادهای ناگواری را برای ساکنان کوهستان آرکلی رقم می‌زدند. این رخدادها، سبب شد تا تیم براووی گروه استارز، به عنوان نخستین تیم، مامور تحقیقات در رابطه با این رویدادهای ناگوار باشد. آلبرت وسکر که رئیس گروه استارز بود، پیش از این، با ویلیام برکین به توافق رسیده بود تا از آمبرلا جدا شوند و مستقل از این شرکت فعالیت کنند. از این رو، وسکر در این فکر بود تا از انتقام‌گیری مارکوس، به سود خود استفاده کرده و از این شرکت جدا شود. فرستادن تیم براوو و پس از آن تیم آلفا، در جهت رسیدن به این هدف و سنجش مخلوقات ویروس تی، توسط زبده‌ترین افراد بود

داستان این بازی پیرامون فرستاده شدن تیم براووی گروه استارز به کوهستان آرکلی است. مکانی که ویروس تی نخستین قربانیان خود را به خود آلوده می‌کند. این ویروس توسط دکتر جیمز مارکوس ساخته شده و به منظور انتقام از شرکت آمبرلا، ویروس ساخته شده به دست خودش را در این مکان پخش می‌کند. باپخش شدن ویروس تی در کوهستان آرکلی، ساکنان آن مکان به زامبی تبدیل شدند. ویروس تی نقش بسیار مهمی در شکل گیری داستان اصلی این سری داشت. هر جانداری که به این ویروس مبتلا شود، کشته می‌شود و در برابر، جریان الکتریکی ضعیفی را در بدن شخص مبتلا ایجاد می‌کند. این جریان الکتریکی ضعیف سبب به کار افتادن مجدد برخی از سیستم‌های حیاتی بدن می‌شود اما این شخص دیگر یک موجود مرده و بی‌خرد است و فقط سعی می‌کند نیاز خود را به غذا برطرف کند. فقط یک‌بار گزش توسط زامبی‌ها کافی است تا ویروس تی از زامبی به بدن فرد سالم منتقل شود، تا یک زامبی جدید متولد شود. ربکا چمبرز و بیلی کوئن شخصیت‌های اصلی و قابل کنترل در این بازی هستند که سرانجام دکتر مارکوس را نابود می‌کنند.

نظرات
آخرين نظرات ثبت شده براي اين مطلب را در زير مي بينيد :
  • GAMEOVER مي‌گه:

    زیرو رو با امولاتور شارک تو پیسی رفتم یادش بخیر

  • XMAN مي‌گه:

    من که همه اویل هارو بازی کردم

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش

Best Movies

download horror movies

Best for xbox

download movies

/

خبرنامه سايت