3 بازی محبوب و برتر در ژانر انیمه

3 بازی محبوب و برتر در ژانر انیمه

مجموعه بازی پرسونا از نظر خیلی ها بهترین در این ژانر است

پرسونا 5 از همان دقایق ابتدایی به شما می فهماند که تفاوت هایی اساسی با بازی های ویدیویی معمولی دارد و قرار است تجربه ای منحصر به فرد در اختیارتان قرار دهد که احتمالاً از زمان عرضه نسخه قبلی مشابه اش را ندیده اید و تا عرضه نسخه بعدی هم نخواهید دید. پرسونا 5 بازی عجیبی است و اگر از زوایای مختلف به آن نگاه کنیم، می توانیم برچسب های گوناگونی به آن بزنیم؛ یک نقش آفرینی ژاپنی، یک شبیه ساز تعاملات اجتماعی، یک شبیه ساز مدیریت زمان، یک اکشن نوبتی و حتی شاید یک انیمه تعاملی.

پرسونا 5 تمام این ها را در قلب خود دارد و تک تک شان را به قدری ماهرانه در گیم پلی گنجانده و در اختیار گیمر قرار می دهد که گذشت زمان از یادتان رفته و ناگهان متوجه می شوید ده ها ساعت صرفش کرده اید و هنوز ده ها ساعت دیگر برای تجربه اش فرصت دارید.


بازی کاترین یکی از محبوب ترین ها در این سبک این بازی در زمان انتشار خود

به محبوبیت بسیاری دست یافت و نقد های مثبتی دریافت کرد 

بازی کاترین در کنار ارایه‌ی داستانی عجیب و غریب و شگفت‌انگیز، روند بازی بی‌نقصی هم دارد؛ طوری که سال‌هاست تورنمنت‌هایی در مراسم‌های مختلف EVO برای بازی کاترین برگزار می‌شود.



امتیاز 10 از 10 استیم

 آیا شما می توانید مسیر سرنوشت را تغییر دهید ؟ و تمامی کسانی که دوستشان دارید را نجات دهید ؟ STEINS;GATE توانسته است جوایز بسیاری را از جمله برنده بهترین بازی در سبک سفر در زمان و رمان تصویری علمی-تخیلی را کسب کند . بدون شک ، یکی از بهترین رمان های تصویری است که تا کنون ساخته شده . داستان بازی حول و حوش گروهی از دانشجویان جوان تکنولوژی های مفهومی روایت می شود که سعی می کنند با استفاده از یک مایکروویو تغییر یافته ، تغییراتی در گذشته اعمال کنند .

سایر توضیحات : آرمایشات آنها از کنترل خارج می شود و نتایج عجیبی به دست می آید به طوری که اطراف آنها را توطئه ای دربرمی گیرد . تعامل با بازی از طریق سیستمی به نام phone trigger صورت می گیرد که در آن پلیر می تواند تماس ها و پیام های متنی را دریافت و تصمیم بگیرید که به آنها پاسخ دهد یا نه . رمان تصویری غیر خطی ، پایان های متفاوت ، لذت بردن از گرافیک HD ، تعامل از طریق تلفن همراه Rintaro به پاسخ و یا چشم پوشی از تماس و ارسال و دریافت ایمیل ، تاثیر انتخاب ها بر روند داستان و 30 تا 50 ساعت گیم پلی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است .


نظرات
آخرين نظرات ثبت شده براي اين مطلب را در زير مي بينيد :
  • persona مي‌گه:

    وای پرسونا بهترینه دوستان هرکی دیسک پرسونا رو خواست بگه 140 تومن میدمش کد هاش هم استفاده نشدس

  • mohsen1 مي‌گه:

    هر 3 بازی فوق العاده هستن سومی رو روی پیسی تجربه کردم عالیه

  • rex مي‌گه:

    بازی کاترین عالی بود یادش بخیر پرسونا هم که دیگه تمومه

  • ramesh مي‌گه:

    انیمه خیلی خوبه خیلی ها درکش نمیکنن

  • GOW مي‌گه:

    خیلی عالی پرسونا هم فوق العادس

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش

Best Movies

download horror movies

Best for xbox

download movies

/

خبرنامه سايت