بیوگرافی و نکات جالب 7 کاراکتر محبوب مورتال کامبت + عکس

بیوگرافی و نکات جالب 7 کاراکتر محبوب مورتال کامبت + عکس



اسکورپیون به عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سری بازی‌های مورتال کامبت به‌شمار می‌رود و در همهٔ سری‌های این بازی به غیر از نسخه اصلی مورتال کامبت ۳، در میان شخصیت‌های اصلی ایفای نقش کرده‌است. به همین ترتیب نماد اسکورپیون به عنوان لوگوی اصلی استودیوی ندررالم، که جانشین کمپانی قدیمی میدوی گیمز است استفاده می‌شود. او همین‌طور در سال ۲۰۱۱ بر روی پوستر مورتال کامبت ۹در کنار ساب زیرو، و در آخرین نسخه از بازی یعنی مورتال کامبت اکس گنجانده شده‌است. همچنین او به عنوان شخصیت مهمان در بازی‌هایی به غیر از مورتال کامبت نظیر بی‌عدالتی: خدایان میان ما در کنار ابر قهرمان‌های هالیوودی نظیر بتمن و سوپرمن حضور دارد.


اسکورپیون به همراه خانواده و تمام خاندانش توسط دشمن و رقیب درجه یک خود (ساب-زیرو) کشته می‌شود، اما بعدها به وسیلهٔ ساحری بنامکوان چی یکی از شخصیت‌های اهریمنی مورتال کامبت برای استفاده به عنوان جنگجو برای اهداف شائو کان از مرگ بازگردانده می‌شود. او به وسیلهٔ جادو در جهنم احیاء شده و به دنیا بازمی‌گردد تا در راه اهداف شائو کان بجنگد، اما او از این فرمان سر باز می‌زند و هدف اصلی خود را انتقام از ساب-زیرو تعیین می‌کند. به همین دلیل وارد مسابقات مورتال کامبت می‌شود. او هیچگونه یار و احساسی نداشته، بسیار قدرتمند و خشن است و تنها احساسی که در او وجود دارد حس انتقام است. اما در وقایع مورتال کامبت اکس به زندگی باز می گردد و دوباره قبیله اش را بازسازی می‌کند و به عنوان یک استاد تربیت تاکه دا فرزند کنشی را بر عهده می‌گیرد. اسکورپیون و ساب-زیرو به عنوان محبوب‌ترین و معروف‌ترین شخصیت‌های سری بازی مورتال کامبت به‌شمار می‌روند



جید اولین بار در مورتال کامبت ۲ به شکل شخصیتی مخفی که قابل بازی کردن نبود ظاهر شد. او اولین بار در آلتیمت مورتال کامبت ۳ به شکل شخصیتی که می‌شد با او بازی کرد ظاهر شد.



جانی کیجستاره مشهور فیلمها و هنرهای رزمی، دارای نیرویی مافوق بشری بود که آن را از اجدادش در مدیترانه به ارث برده بود. جانی چه خواسته و چه ناخواسته از این نیروی فوق‌العاده خود در فیلمهایش استفاده می‌کرد. اما نظر منتقدین چیز دیگری بود. آن‌ها بر این باور بودند که جانی حرکاتش از خودش نیست و همگی ساختگی یا به عبارتی محصول پرده سبز است. این عقیده‌ها برای جانی بسیار دردناک بود. تا اینکه روزی توسط یک جادوگر به نام شنگ تسونگ که خود را در غالب یک شخصی به نام «بوی» جازده بود تحریک شد و برای اثبات توانایی ذاتی خودش به منتقدان و اهل مطبوعات به سمت جزیره ای ناشناخته سفر کرد. همین موضوع باعث حضور جانی کیج در تورنمنت مورتال کامبت شد مالک آن جزیره، خود شنگ تسونگ بود و در آن مسابقات مرگبار (مورتال کامبت) اجرا میشد.

در کمیک‌های مرتبط با بازی و فیلم‌ها و سریال‌ها و حتی خود بازی به علاقه جانی به سروان سونیا بلید (که اکنون ژنرال است) بسیار اشاره شده. جانی در طی جریانات مبارزه مرگبار با افرادی مثل رایدن و لو کانگ و سونیا بلید آشنا شد. او و سونیا چندین مأموریت سخت و پیچیده را موفقیت پشت سر گذاشتند که یکی از آن‌ها در کمیک «کتاب بزرگ» یافت می‌شود. همین ارتباط باعث شد بیزاری سونیا از جانی به یک رابطه عاشقانه و بعد ازدواج منتهی شود؛ که حاصلش کساندرا کارلتون بود. بعد از به دنیا آمدن کساندرا، سونیا از جانی جدا شد. ابهاماتی در این زمینه وجود دارد که جدایی جانی از سونیا را قطعی نمی‌کند؛ برای مثال در پایان بازی مورتال کامبت ایکس مشاهده می‌کنیم که هنوز هم رابطه عاطفی میان این دو وجود دارد.



در زمان جوانی زمین، ریدن محافظ آن به‌شمار می‌رفت. او در جنگی که شینوک (یکی از خدایان ارشد) برای ساقط کردن بقیه خدایان ارشد به راه انداخته بود و زمین را نیز به خطر انداخته بود با شینوک جنگید. یکی از تمدن‌هایی که در این جنگ از بین رفت مارمولک‌ها بودند که بازمانده‌ها را مجبور کرد به دنیایی دیگر به نام زاترا[۱] مهاجرت کنند که رپتایل یکی از اعضای این تمدن بود. با کمک بقیه خدایان ریدن موفق شد شینوک را شکست داده و او را به دنیای زیرزمین تبعید کند و همچنین طلسم منبع قدرت او را در جایی در کوه‌های نپال پنهان کرد و ۴ ایزد (ایزدان آتش، باد، زمین و آب) را به محافظت از آن گماشت.

پس از اینکه ساب-زیرو میلیون‌ها سال بعد طلسم را برای کوان چی دزدید، ریدن به لین کویی آموزش داد تا به دنیای زیرزمین وارد شده و طلسم را پس بگیرد، تا مبادا شینوک از آن برای آزاد کردن خود استفاده کند. ریدن به این علت نمی‌توانست خود طلسم را پس بگیرد چون قدرت‌هایش در دنیای زیرزمین بی‌استفاده می‌شدند. مأموریت لین کویی با موفقیت انجام شد و خطر شینوک از بین رفت، هرچند بعدها اشکار شد که کوان چی طلسمی تقلبی به شینوک داده‌است و ریدن متوجه جعلی بودن آن نشده‌است. بدین ترتین طلسم شینوک تا مدت‌ها در اختیار کوان چی باقی‌ماند.




در بین برادرها هر دو برادر در Earthrealm متولد شدند. ساب-زیرو یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های نینجا در طول بازی‌های کامپیوتری است.


پدر دو ساب زیرو، یک عامل نفوذی لین کوئی در ایالت متحده بود؛ او در آنجا با زنی آمریکایی آشنا شد و با وی ازدواج نمود که ثمره این ازدواج دو پسر بود. علی‌رغم میل مادر، پدر دو فرزند رو با خود به چین برد تا زیر نظر لین کوئی آموزش دیده و جزء گروه قاتلین بشوند. بایهان با نام مستعار ساب زیرو در اولین مسابقه مرگبار ظاهر شد؛ در حالی که نام مستعار کوای لیانگ توندرا بود. بعد از اینکه بایهان توسط اسکورپیون کشته شد؛ کوای لیانگ جایگزین وی گردید و نام مستعار ساب زیرو از آن او شد. بعدها بایهان در قلمرو زیرین تبدیل به شبحی با نام نوب سایبات شد. کوای لیانگ تمام ویژگی‌های اخلاقی برادرش بایهان رو داشت به‌طوری‌که مانند برادرش انسان خشک و بی‌احساس و غیر صمیمی بود و فقط به دنبال این بود که کارش رو در خفا، بدون کوچکترین توجهی انجام بدهد. اما با گذشت زمان و بزرگتر شدن او و همچنین پیشرفت در هنرهای رزمی و حرکات ویژه اش، روحیه جوانمردی و انسانیت جایگزین اخلاق قبلی وی گردید. این روحیه علاوه بر اینکه سبب می‌شد تا او یک جنگجوی با اراده و نیرومند بشود؛ سبب جدایی او از دیگر اعضای لین کوئی می‌گردید. او بعدها به کمک ریدن برای مبارزه علیه شائوکان شتافت و در نسخه گلد با شکست سکتور، که از اعضای لین کوئی و به صورت روبوت دراومده بود؛ رهبری گروه لین کوئی را بدست گرفت. او یک متحد قابل اعتماد قلمروی زمین بود که هرجا نیاز بود؛ به‌طور داوطلب کمک می‌کرد؛ مخصوصاً زمانی که ریدن او را فرا می‌خواند. بی شک او یکی از بهترین جنگجویان قلمرو زمین هست. در واقع قدرت یخ سابزیرو به خاطر این است که نیمش انسان و نیمش کرایمنسر است (مادرش انسان و پدرش کرایمنسر)



سونیا و افرادش در حال تعقیب کانو رئیس گروه اژدهای سیاه هستند و او را که با یک کشتی در حال فرار است تا جزیره‌ای که مسابقات مورتال کامبت بفرمان شنگ سونگ در حال برگزاری است تعقیب می‌کنند؛ ولی به محض ورود به جزیره در کمین افراد شانگ سونگ گرفتار می‌شوند. سونیا برای نجات جان افرادش موافقت می‌کند که در مسابقات شرکت کند؛ ولی شانگ سونگ زیر قول خود می‌زند و افراد او را به قتل می‌رساند. بعد از پیروزی لیو کانگ در نبرد نهایی برابر شنگ سونگ، سونیا با بی‌توجهی به احساسات شخصی و برای نجات جان خود با جانی کیج و کینو همراه می‌شود و بر روی پلی که از روی دره رد می‌شود با گورو می‌جنگند. طی نبرد جزیره شروع به از هم پاشیدن می‌کند و سونیا همراه با کینو بوسیله شنگ سونگ به اسارت گرفته شده و برای خشنودی شائو کان به دنیای بیرونی برده می‌شوند.



نام اصلی او بی هان بوده و در نسخه اول بازی در نقش ساب زیرو حاضر شد ولی توسط اسکورپین کشته شد و به جهان زیرزمین منتقل شد، در آنجا دوباره زنده شد و برای انتقام بازگشت.

بعد از کشته شدن (بی هان )لقب ساب زیرو به برادرش (کوای لیانگ)داده شد.

در سری (mortal kombat komplete edition)اسکورپین به دنبال ساب زیرو است ساب زیرو (بی هان) خودش را در انجا حاضر می‌کند و اسکورپین با شدت خشونت او را به دنبای زیر زمین میبرد و ب او حرف میزند و همان زمان quan chi میاید و تصویری از مادر اسکورپین نشان میدهد که ساب زیرو در زمانی که او نوزاد بوده‌است مادرش را کشته و به قبیلش حمله کرده‌است اسکورپین خشم گین می‌شود

و بی هان (ساب زیرو) به او میگوید که اون ساب زیرو من نیستم و اسکورپین او را میکشد و لقبش به برادرش کوای لیانگ داده می‌شود.

بی هان در دنیای زیر زمین روح خبیثش آزاد می‌شود و برای انتقام از اسکورپین باز میگردد.



نظرات
آخرين نظرات ثبت شده براي اين مطلب را در زير مي بينيد :
  • elii مي‌گه:

    sonya behtarineee

  • godofwar مي‌گه:

    خیلی مفید بود

  • king rock مي‌گه:

    اسکورپیون عشق من

  • max مي‌گه:

    عکس ها عالی بودن همینطور بیوگرافی

  • lastofus مي‌گه:

    خیلی عالی

  • xk مي‌گه:

    فوق العاده مرسییی

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش

Best Movies

download horror movies

Best for xbox

download movies

/

خبرنامه سايت